- сцена: МКЦ, сала 25 Мај
Локомотива , Скопје (МКД)
Автор: Sonja Pregrad
Времетраење: 80’
Изведувачи: Ivana Bojanic, Viktoria Bubalo, Lana Hosni, Anna Javoran, Ana Mrak, Eva Prieckova, Sonja Pregrad
Музика: Nika Pecarina
Костимографија: Tea Kantoci
Продукција: Cetveroruka in frame of Antisezone 21 (in collaboration Museum of Contemporary Art in Zagreb), and residency- research festival Platforma HR
Благодарност: PC TALA, Larisa Lipovac Navojec, Andrea Hrsak, Pogon Jedinstvo, Zeljko Baskovic, Miranda Herceg, Marko Gutic Mizimakov, Neza Knez, Tea Marsanic, Lea Martini, Antisezonke

„Во јули 1518 година, жителите на Стразбур (тогаш дел од Светото Римско Царство) беа погодени од ненадеен и навидум неконтролиран нагон за танцување. Хистеријата започнала кога една жена, позната како госпоѓа Трофеа, излегла на улица и во тишина почнала да се мрда, врти и тресе.
Од каде потекнуваат изблиците на колективниот отсечен танц во време на пандемија и што или како да ги разбереме од ситуацијата во која се наоѓаме денес? DOWL го испишуваме со заеднички танц, кој користи, испреплетува, и на тој начин вмотува разновидни форми на колективна кореографија – од унисонот како класицистичка форма на танцување, преку рејв, фолклор, до декодирање на визуелни претстави на dance macabre и биогеометрија – обрасци на органско движење, како би се повикало композитно движење на колективното тело.
Што и како ни значи просторот на (физичкото) заедништво во 2021 година? Ова дело е предмет на танц, но и повикување, изградено преку обликување на геометријата на афективниот притисок што го наоѓаме меѓу телата.